آقا خاص: بعضی ها مرا نا امید کردند

آقا خاص: بعضی ها مرا نا امید کردند




 

 


آقا خاص: بعضی ها مرا نا امید کردند


تاریخ : پنج شنبه ،
23 آذر 1391

خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي رئال مادريد پس از شکست تيمش برابر سلتاي ويگو در چارچوب بازيهاي مرحله يک هشتم جام حذفي اسپانيا گفت:بدون شک، برخي بازيکنان تيم، مرا نااميد کردند.


مورينيو که پس از شکست دو بر يک چهارشنبه شب تيمش در ورزشگاه بالائيدوس شهر ويگو در شمال غربي اسپانيا با خبرنگاران سخن مي گفت، افزود: من نمي خواهم با حرفهايم کسي را مورد خطاب قرار بدهم اما عقيده دارم که بايد موراتا بازي مي کرد. او هر چند هنوز کم تجربه و خام است اما انگيزه دارد و حق هم دارد که اشتباه بکند و من بايد او را به نيمکت بازيکنان اين مسابقه مي آوردم.

وي افزود: من به عنوان يک سرمربي برخي اوقات تصميمات درستي مي گيرم ولي گاهي هم اشتباه مي کنم و اعتراف مي کنم که نياوردن موراتا به اين بازي يک اشتباه بود.

آلفونسو موراتا اسپانيايي بازيکن 20 ساله رئال مادريد است که معمولا در تيم جوانان آن توپ مي زند اما مورينيو گاهي از او در مسابقات تيم اصلي نيز استفاده مي کند. او يک مهاجم تند و تيز به شمار مي رود.

سرمربي رئال مادريد همچنين از تلاش رافائل واران فرانسوي مدافع 19 ساله رئال مادريد در بازي برابر سلتا ستايش کرد و اظهارداشت: هر چند او مدافع و مصدوم بود اما در اواخر بازي به عنوان مهاجم بازي کرد و بسيار بهتر از کساني بازي کرد که سالم بودند.

مورينيو که پيش از مسابقه با سلتا، اين تيم را بخاطر بازي خوب، بازيکنان خوب و سازماندهي خوب ستايش کرده بود، پس از شکست از اين تيم نيز نتيجه بدست آمده را عادلانه خواند و گفت که با وجود اين شکست، رئال مادريد هنوز هم شانس برنده شدن و صعود به مرحله بعدي جام حذفي را دارد.

وي با تاکيد بر اينکه ترجيح مي دهم در جام حذفي ببازم تا لاليگا افزود: نتيجه امشب يک درام نيست چون تيم من تيم خوبي است ولي بايستي همه کارتهاي خود را براي بازي رو مي کرد.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: شايد بازيکنان سلتا کار زيادي انجام ندادند که دو گل زدند، اما ما هم کار کمي نکرديم که فقط يک گل زديم. نتيجه عادلانه اين بود که يک بر صفر ببازيم چون آنها دومين گل را طوري زدند که خودشان هم نمي دانند.

وي پيش بيني کرد که سلتا در بازي برگشت در ورزشگاه سانتياگو برنابئوي مادريد نيز با سرسختي بازي کند و به همين دليل، پيش بيني کرد مسابقه بعدي دو تيم هيجاني خواهد بود.

سلتاي ويگو شب گذشته تمام بليت هاي خود را به فروش رسانده و با تشويق بي امان هوادارانش، در دقايق نخست بازي با رئال مادريد سر در گم شده بود، آنهم در شرايطي که ساعاتي پيش از آن، در شهر ويگو باران باريده و زمين مسابقه لغزنده بود. اين شرايط موجب شده بود بازيکنان هر دو تيم يک بازي سرشار از خطا به نمايش بگذارند که نتيجه آن، مصدوميت کريم بنزما در دقيقه 32 نيمه نخست و ورود خوسه کايخون به جاي او به زمين بود.

با اين حال، کريستيانو رونالدو بارها دروازه سلتا را تهديد کرد ولي در نيمه نخست به نتيجه اي نرسيد. دو تيم پس از آنکه اين نيمه را بدون نتيجه به پايان بردند، در آغاز نيمه دوم، آنخل دي ماريا جاي خود را به مسوت اوزيل داد و اين تعويض موجب گردش توپ از سوي مادريدي ها شد اما سلتا د ويگو تسليم شرايط نشد و در دقيقه 55 توانست به همت ماريو برمخو دروازه رئال مادريد را باز کند .

پذيرش گل، مورينيو را واداشت براي کنترل بازي، سومين و آخرين تعويض تيمش را نيز انجام دهد و به همين دليل، مايکل اسيئن را بيرون کشيد و کاکا را به زمين فرستاد اما اين نسخه او، دردي را دوا نکرد. اين وضعيت موجب شد سلتا پس از اشتباه په په و شابي آلونسو در دقيقه 77 ديدار توسط بوستوس و از فاصله 30 متري با شوتي محکم ، ادن دروازه بان رئال مادريد را غافلگير کند و دومين گل خود را به ثمر برساند.

رئال مادريد با دومين گل سلتا به خود آمد و سعي کرد نتيجه را عوض کند. اينگونه بود که کريستيانو رونالدو در دقيقه 85 با پاس شابي آلونسو اولين گل تيمش را وارد دروازه سلتا کرد اما تا پايان ديدار قادر نشد نتيجه را تغيير دهد .



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل